E-post:  uthyrning@sanktolof.org

Vi erbjuder

• Plats för 42 st personer sovande i golvförläggning fördelat på 2 större rum
  • Bord och stolar att ta fram efter behov
  • Kök med full utrustning (ej storköksutrustat) med spis,kyl, frys, diskmaskin, kaffebryggare, micro.
  • I lokalen finns två toaletter varav den ena med dusch
  • Bilparkering för 15 bilar, ej husvagn eller husbil

Villkor

Vid uthyrning tillämpas följande regler:

S:t Olofs scoutgård på Tunby hyrs ut:

• till grupper berättigade till kommunalt, landstings- och/eller statligt bidrag
  • till scoutkårens egna ledare och scouter
  • till scoutkårens funktionärer
  • till scoutföräldrar med familjer
  • till privatpersoner som för scoutkårens medlemmar är kända.

S:t Olofs scoutgård på Tunby hyrs ej ut:

• till grupper eller personer som förtigit sin rätta identitet eller avsikt
  • till rasistiska organisationer eller organisationer som ej åtnjuter kommunalt, landstings- och/eller statligt bidrag
  • till grupper vars verksamhet inte är förenlig med demokratiska principer.

I S:t Olofs scoutgård på Tunby samt vindskyddet får inte starkare drycker än lättöl förtäras.

I S:t Olofs scoutgård på Tunby är det förbjudet att ha jordnötter.

S:t Olofs scoutkår förbehåller sig rätten att avhysa hyresgäster som ej motsvarar beslutade krav.

S:t Olofs scoutkår har rätt att begära legitimation av okända hyresgäster och att anteckna namn och födelsenummer som säkerhet.

Det skall även klart framgå varför man vill hyra lokalen när man gör bokningsförfrågan.

Priser

• Bokningsavgift: 200kr/bokat dygn. Avgiften betalas vid bekräftelse och återbetalas ej.
  • Hyra: 1500kr första natten därefter 1000kr/natt vid sammanhållande bokning. Samma pris oavsett gruppstorlek.
  • Avgiften för hyresperioden betalas senast 30 kalenderdagar före ankomst för att bekräfta bokningen.
  • Avbokning inom 30 dagar från aktuellt bokningsdatum återbetalas ej alt. faktureras.
  • Betalning: faktura via e-post, bankgiro 5257-0371 eller via swish 1232667418, ange referens.